Na promocję swoich gmin samorządy pozyskały blisko milion złotych. Przyświeca im jeden cel.
– Chcemy kreować pozytywny wizerunek naszych gmin jako terenów posiadających zasoby przyrodnicze, gospodarcze i ludzkie, które pozwalają na lokalizację u nas inwestycji – tłumaczą samorządowcy. W przyciągnięciu inwestorów ma pomóc gminom kampania promocyjna. Już niebawem pojawią się w radio, telewizji i regionalnych dziennikach spoty i artykuły reklamowe.
W ramach realizowanego projektu gminy wspólne opracują trzy strategie. Dotyczyć one będą rozwoju gospodarczego, promocji gospodarczej i koncepcji marki z którą będą się utożsamiać. W każdej gminie utworzony zostanie też punkt obsługi inwestora.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?