W przyciągnięciu do Lubartowa inwestorów pomaga urzędnikom firma Jero Lenssinck, która stworzyła m.in. kampanię promocyjną marki Łaciate i Link4.
Za stworzenie kampanii promocyjnej dla Lubartowa warszawska firma weźmie 178 tys. zł. – Stworzy nam m.in. folder promujący miasto i naszych lokalnych przedsiębiorców, spoty reklamowe, które emitowane będą w Internecie, ogłoszenia prasowe i gadżety – wylicza Piotr Turowski, naczelnik wydziału strategii rozwoju i funduszy zewnętrznych w Urzędzie Miasta Lubartów.
Urzędnicy z Lubartowa mają już za sobą udział w Targach Poznańskich. W marcu wybierają się do Cannes, aby tam promować ofertę inwestycyjną miasta i szukać nowych inwestorów zainteresowanych ulokowaniem swojego biznesu w lubartowskiej podstrefie ekonomicznej. Pierwotnie urzędnicy planowali wyjazd na największe targi inwestycyjne w Europie, które odbywają się jesienią w Monachium. Ale nie wyszło. – Nie udało nam się zgrać terminowo tych targów z okresem kwalifikowalności wydatków w ramach projektu. Dlatego pojedziemy na wcześniejsze targi do Francji – zapowiada.
Jak podkreśla Turowski, środki wydane na promocję to nie są pieniądze wyrzucane w błoto. - Takich kampanii nie realizujemy co roku, by nie obciążać budżetu miasta. Przygotowujemy je, gdy pojawi się możliwość pozyskania dofinansowania – podkreśla. Dzięki wcześniejszym działaniom udało się urzędnikom przyciągnąć do miasta kilka firm. M.in. spółkę Motyl.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?